ING web care team in actie op Twitter

Wie mij een beetje kent weet dat ik regulier Twitter, en dat ik me zakelijk bezighoudt met het Corporate gebruik van Social media.

Conversational marketing is een term die we binnen m'n bedrijf gebruiken voor het fenomeen dat bedrijven Social Media (zoals Blogs, Twitter, Hyves, etc) monitoren, en waar nodig inspringen en in gesprek gaan met consumenten over hun merk, of product. 

Wat moet je als ING doen als je hetvolgende bericht op Twitter leest?

 

 

 

 

 

Mijn Grote complimenten aan ING dat ze een web care team heeft die hier op inspringt!! De genoemde persoon werd namelijk direct gebeld door ING:

 

 

Een goed voorbeeld van Pro-actieve houding en echte Customer Care! en omdat dit nu nog zo onverwachts goede service is, krijgt ING hierover weer een positieve reactie op diens blog.

 

 

 

 

 

Briljant voorbeeldje Customer Care. Hopelijk volgen er meerdere bedrijven!!! (en als je hier als bedrijf meer over wil weten, dan moet je me even bellen!!)

UPDATE: BESTAAT HET WEBCARE TEAM EIGENLIJK WEL???

Lees ook:ING web care team bestaat niet
Lees ook:ING Bank Nederland leert snel om te gaan met ‘social media’ (wel ‘the hard way’)
Lees ook:Delta Lloyd luistert naar klant via ‘social media’
Lees ook:Nog maar weer eens ING’s webcare
Lees ook:Redacteur Patrick Boonstra stelt zich voor

Eén reactie op “ING web care team in actie op Twitter

  1. Cell phone batteries wholesale

    I totally agree a hundred%. I can’t believe that he would even associate with that. Individuals nowadays are just unbelievable, by no means ceases to amaze me what individuals do and say anymore. Nice blog.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.