Street advertising

Eigenlijk zijn alle banken wel bezig om 'de nieuwe consument' op nieuwe manieren te benaderen. Veel is gericht op 'online' contact via Second life, In-game advertising, web 2.0-achtige technieken. Maar ook Offline zijn er nieuwe technieken te bedenken.

via Adfoblog: Het reclamebureau van ING Car Lease (BE) maakt gebruik van Street Advertising. Door middel van een Sjabloon wordt er een print op de straat gemaakt door middel van Schoonmaken met een hogedrukspuit. Geen aanplakbiljetten, geen verf, niks toevoegen aan de openbare ruimte, maar een stukje openbare weg (selectief) "Schoonmaken".  Waarvoor dus ook (in Belgie in ieder geval) geen vergunning nodig is. Blijft ongeveer 4 weken zichtbaar… BRILJANT!

Lees ook:Web 2.0 Online Banking
Lees ook:3x Kloppen voor veiliger Internetbankieren
Lees ook:vertrouwen in een stukje papier
Lees ook:Fortis’ geeft non-informatie over Ping An
Lees ook:Bartjens (FD) maakt uitglijder inzake LeaseplanBank

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.