Redacteur bank.blog genomineerd voor PIM Marketing Literatuurprijs 2008

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft uit het totaal van 34 marketingboeken 12 boeken geselecteerd die aanmerking komen voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2008. Een van de boeken is van de hand van onder andere uw redacteur. Dit boek "Het speelveld van de Chief Commercial Officer – Omgaan met dilemma's",

gaat over het omgaan met vijf commerciële dilemma's in de financiële dienstverlening. Per dilemma wordt gekeken naar trends en ontwikkelingen, naar voor- en nadelen van de alternatieven en naar kritieke succesfactoren. Voor elk dilemma zijn twee cases opgenomen. Hierin behandelen topbestuurders uit de financiële dienstverlening de manier waarop zij omgaan met deze vraagstukken.

De managementsamenvatting kan je hier downloaden.

De onafhankelijke jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2008 wordt voorgezeten door:

  • Drs. Hans Molenaar, Voorzitter Platform Innovatie in Marketing

De juryleden zijn:

  • Prof.dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universtiteit Amsterdam).
  • Prof.dr.mr.ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Delft)
  • Drs. Tim de Boer (directeur Pleon)
  • Drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Association)
  • Drs. Arend-Jan Nijhuis (Programma Manager ING)
  • Ing. Bjørn Hascher (uitgever/hoofdredacteur vakblad ITcommercie)
  • Mijke Post (redacteur vakblad Marketing Tribune)
  • Egbert Jan van Bel (Beeckestijn Business School)

De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2008 vindt plaats op 25 november.

Lees ook:Morgen begint de commissie de Wit aan haar werk
Lees ook:Programma commissie de Wit voor volgende week: veel toppers
Lees ook:Nooit staatssteun gehad!
Lees ook:Bank.blog.nl zoekt redacteur
Lees ook:Het speelveld van de CCO

Eén reactie op “Redacteur bank.blog genomineerd voor PIM Marketing Literatuurprijs 2008

  1. Claire

    Wow, gefeliciteerd!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.